Consolia BI
Consolidation

Korzyści z wdrożenia
systemu

Zespół
i praca zespołowa

System Consolia
BI Consolidation

ROZWIĄZANIE
WEBOWE WSPIERA
PRACĘ ZDALNĄ

MONITOROWANIE POSTĘPU PRAC ZESPOŁU W POSZCZEGÓLNYCH SPÓŁKACH (GRAFICZNE I PROCENTOWE)

PEŁNA AUTORYZACJA
UŻYTKOWNIKÓW I HISTORIA
ZMIAN

Bezpieczeństwo

pracy z Systemem
Consolia BI Consolidation

System CONSOLIA® powstał przy zachowaniu wysokich standardów bezpieczeństwa zgodnych z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO)

Oszczędność
Twojego czasu

Dzięki automatyzacji
raportowania

Automatyzacja prac

na różnych etapach procesów
sprawozdawczych
i konsolidacyjnych

Zintegrowane testy i punkty kontrolne

dające pewność,
co do poprawności całego
procesu raportowego

Przejrzysty proces

z możliwością
kontroli na każdym etapie
od momentu importu
danych po gotowe raporty

Consolia
BI
Consolidation

Generowanie z systemu gotowego jednostkowego lub skonsolidowanego sprawozdania finansowego zgodnego z PSR/UoR w schemach opublikowanych przez Ministerstwa Finansów XML /JPK pełna integracja z programem do e-Sprawozdań.

Generowanie z systemu gotowego jednostkowego  lub skonsolidowanego sprawozdania finansowego zgodnego z MSR/MSSF, w tym dla emitentów giełdowych w plikach ESEF / inlineXBRL /XHTML  pełna integracja z programem do raportowania w ESEF.

O PLATFORMIE

#Integracja #workflow #automatyzacja

Elektroniczna sprawozdawczość finansowa

Elektroniczna sprawozdawczość jest podstawą dla efektywnego zarządzania finansami w każdej organizacji. Umożliwia to kontrolę nad procesami pieniężnymi. Przekłada się to na lepszą przejrzystość operacji i zwiększenie ich wydajności. Dzięki naszemu systemowi firmy mogą łatwo generować elektroniczne sprawozdania finansowe. Jest to kluczowe dla szybkiej i precyzyjnej analizy, co z kolei pozwala na skuteczne zarządzanie danymi oraz spełnienie wymagań regulacyjnych. Aby skorzystać z systemu Consolia, spółka musi przygotować niezbędne dokumenty wyjściowe. Dzięki temu będzie można przeprowadzić rzetelne elektroniczne sprawozdania finansowe. Program monitoruje postęp prac, na bieżąco weryfikuje spójność wprowadzonych danych, a także bezpiecznie przechowuje i archiwizuje informacje.

Referencje

Sprawdź, co nasi Klienci
mówią o nas

Zespół cechuje wysoki
poziom merytoryczny
i duże doświadczenie,
serwis zawsze dostępny.

xtb.png

Dostawca dysponuje profesjonalną,
doświadczoną kadrą.

oponeo.png

Firma w kilka dni zapewniła nam bezpieczne raportowanie ESEF.

WP.png

Dostawca zapewnił nam kompleksową
obsługę raportowania ESEF.

mennica-polska.png

Prace wykonane są rzetelnie
i terminowo.

benefit-systems.png
PLATFORMA FINANSOWA
BIURO W POZNANIU

Biuro Zarządu
App Trend Spółka z o. o.
ul. Poznańska 62 lok. 4
60-853 Poznań

Tel.: +48 534 222 224

BIURO W BYDGOSZCZY

Biuro Centralne
App Trend Spółka z o. o.
ul. Sobieszewska 3/ B203-212
85-713 Bydgoszcz

Tel.: +48 519 733 958

KONTAKT

kontakt@apptrend.com

+48 519 733 958

DANE REJESTROWE

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego

NR KRS 0000344621
NIP 779-236-92-78

REGON 301336052

Kapitał zakładowy 100.000 zł całkowicie opłacony